recenzia | Beauty of Joseon

Long time no see. Dnes by som ti chcela predsaviť dve veľmi podarené séra od kórejskej kozmetiky Beauty of Joseon. Toto leto sa pretrhlo vrece s ich SPF, (ktoré som ešte neskúšala) ale veľmi známe sú aj ich séra. Vieš si vybrať zo štyroch druhov podľa požadovaného účinku (Revive Serum, Glow Deep Serum, Glow Serum, Calming Serum). Ja som automaticky siahla po upokojujúcom - calming - sére s výťažkom zo zeleného čaju a panthenolu a rozjasňujúcom - glow - sére s niacinamídom a propolisom. Obe séra sú vo veľmi tvrdom plastovom obale s objemom 30ml. Ako píšu aj na stránkach z každého séra stačia 2-3 kvapky, ktoré vmasíruješ do pleti. Povedala by som, že pomer cena kvalita je veľmi priazdnivá. Séra nájdeš napríklad na slovenskej stránke Ksisters, kde mi vždy k nákupu pridali veľa rôznych vzoriek. Ale konkrétne tieto som kupovala zo stránky stylevana.com ktorú mi odporúčila @b_kucerava. Hoci je dodanie trochu dhlšie (cca tri týždne) ale pri väčšom nákupe sa to skutočne oplatí.

recenzia; Beauty of Joseon; sérum; kórejská kozmetika;

 

GLOW SERUM/ ROZJASNŇUJÚCE SÉRUM s niacinamidom a propolisom

Kvôli mojej mastnej pleti som sa dlho vyhýbala produktom s popisom glowy. Myslela som si, že to nie je pre mňa, ale zistila som, že záleží od obsahu. Sérum má trochu hunejšiu konzistenciu (pri porovnaní s upokojujúcim) a na pleti zanecháva jemne lepkavý finish, čo je pri produktoch s niacianmídom pomerne bežné. Ako už v názve spomínam, hlavnými aktívnymi látkami sú niacinamid a propolis. 

Ak ešte niekto nevie čo je niacinamid. Ide o formu vitamínu B3, ktorý si telo nedokáže samo vytvoriť. Na čo je dobrý? Podporuje funkciu kožnej bariéry, rozjasňuje pleť, reguluje tvorbu kožného mazu, bojuje proti jemným vráskam, má protizápalové účinky a v neposlednom rade zlepšuje vzhľad rozšírených pórov. Ak ťa zaujíma celá chémia za týmto vitamínom, môžeš si o ňom prečítať tu. Druhou aktínou zložkou je propolis. Ide o včelí produkt; zmes živice ihličnatých stromov, výlučkov včiel a včelieho vosku. Má významné antibakteriálne, antimykotické (protiplesňové), antivírusové a antioxidačné účinky. Pomáha pri liečbe akné, hyperpigmentácie, či stárnutiu. Je to veľmi zaujímavá zložka, ktorá určite stojí za preštudovanie. 

Moja skúsenosť: veľmi príjemné, ľahké sérum, ktoré som používala na noc. Bohužiaľ, moja pleť je už zvyknutá na silnejšiu koncentráciu niacinamidu a hoci má produkt veľmi dobré zloženie, ktoré by malo bojovať proti akné, tu som veľkú zmenu nepocítila. Napriek tomu nemôžem povedať, že by som si sérum neužívala. Moja pleť bola ráno krásne hydratovaná a glowy ako nikdy predtým. Po asi mesiaci som za experimentovala a do séra začala primiešavať 100% niacinamid vo forme prášku od Botanica Slavica. Bol to veľmi vydarený experiment, ktorý sa odzrkadlil aj na zlepšení môjho akné. Ak len začínaš s niacinamidom alebo je tvoja pleť na vyššiu koncentráciu citlivá, toto sérum bude pre teba ako stvorené.

recenzia; Beauty of Joseon; sérum; kórejská kozmetika; glow serum

 

CALMING SERUM/ UPOKOJUJÚCE SÉRUM so zeleným čajom a panthenolom

Hoci nemám veľmi citlivú pleť, stále z času na čas upadám do zlozvyku vytláčania si čiernych bodiek tesne predtým, ako niekde idem. Prosím, však v tom nie som sama? Aj z tohoto dôvodu som siahla po upokojujúcom sére. V konečnom dôsledku som pre neho našla viacej využití než som prvotne plánovala. Okrem nanášania po vytláčaní vyrážok som ho pravidelne používala každé ráno so studeným rollerom. Ak sa ráno budíš s opuchnutou pleťou, toto je skutočne zázrak.

Sérum obsahuje hydrolát (vedľajší produkt, ktorý vzniká pri tvorbe esenciálnych olejov) zo zeleného čaju. Ide o antioxidant s veľmi silnými protizápaloými účinkami. Pomáha redukovať tvorbu kožného mazu, zlepšuje elasticitu pokožky. Obsahuje kofeín, ktorý pomáha pri zmenšovaní kruhov pod očami. Viac sa o zelenom čaji v kozmetike dočítaš tu. Sérum je skvelo skombinované s panthenolom. Každý so slabším pigmentom asi neraz ďakoval panthenolu za záchranu spálenej kože. Ide o provitamín B5, ktorý je schopný na seba naviazať vodu - čím pokožku hydratuje. protizápalové účinky a pomáha pri hojení rán. Viac si prečítaj tu.

Moja skúsenosť: Tento produkt je tak univerzálny, že si ho podľa mňa obľúbi každá. Krásne hydratuje bez pocitu zaťaženia pleti. Práve naopak. Pleť pôsobí napnuto, napapano a na dotyk je zjemnená. Môžem povedať, že mi veľmi pomohol aj pri začervenaní. Mám pocit, že v dnešnej dobe všetci vyhľadávajú super silné koncentrácie aktívnych látok (ako aj ja) ale zabúdame na jednoduché produkty, ktoré dovolia pleti trochu si vydýchnuť. Preto som názoru, že je skvelé mať vo svojej rutine aj takto jednoduchý produkt, ktorý pleť primárne výživy, ale dodá jej pauzu, ktorú si určite zaslúži.

recenzia; Beauty of Joseon; sérum; kórejská kozmetika; calming serum

 

Vyhľadávaš kórejskú kozmetiku? Máš skúsenosť so značkou Beauty of Joseon? Aké sérum by si mi poradila vyskúšať nabudúce?



Komentáre

  1. 'They sound like lovely serums, although it's a shame the niacinamide wasn't in a high enough concentration for you in the first serum.

    Hope you had a lovely weekend :) It's a 3 day one here which is awesome.

    Away From The Blue

    OdpovedaťOdstrániť
  2. It is definitely important to have this kind of product on hand. Thank you for sharing your thoughts on this!
    the creation of beauty is art.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O tejto značke som nepočula ale všimla som si že teraz veľa dievčat a žien prešlo na Korejskú kozmetiku. Toto však vyzerá zaujímavo

    HOW TO WEAR BIZNISS TROUSERS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S korejskou kosmetikou žádné zkušenosti nemám, ale jsem téhle volbě otevřená. Moc ráda bych si udělala vlastní názor na to, jaké produkty jsou. :) Tahle značka vypadá hodně zajímavě a je super, že jsi takto spokojená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Those products sounded good, it's a pity for the low concentraion of niacinamide....
    Anyway, very good and interesting review!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Áno! Nádherná recenzia a konečne vidím niekoho ďalšieho pridávať do svojej skincare produkty z kórejskej kozmetiky. K produktom Beauty of Joseon som sa dostala pred pár mesiacmi aj ja a nevedela sa rozhodnúť, ktorý by som chcela vyskúšať skôr. Nakoniec som teda siahla po Glow Deep sére s Alpha Arbutinom a ryžou a som veľmi spokojná. Postupne by som chcela vyskúšať aj ich ostatné séra, takže som veľmi rada, že si svoju skúsenosť s nimi zdieľala! :) Určite ti odporúčam popozerať sa aj po značke COSRX, momentálne som začala so skin cyclingom a používam hneď niekoľko produktov, vrátane spf a som úplne nadšená. :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Povedená recenze, je super, že jsi spokojená :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem krásne za každý jeden komentár.

Form for Contact Page (Do not remove)