spodné prádlo ako kľúč k sebaláske

    Keď mi prišla ponuka na spoluprácu so stránkou Astratex, nesmierne ma to potešilo. Už dlho som chcela moje myšlienky na túto tému zdieľať, ale nikdy neprišla tá správna chvíľa, až teraz.

 Nie je to krásne, ako nám kúsok čipky dokáže zlepšiť pohľad na naše telo? Ja to milujem. Doma mám zásobu nie len čipkovaných podprseniek, ale aj bodíčok či košieľok. Väčšinu ešte nikto nikdy nevidel. Kupovala som si ich pre seba. Považujem to za krásny prejav sebalásky. Kúpiť si niečo, v čom sa žena cíti krásne len tak pre seba. Večer si zapnúť hudbu, zapáliť sviečky, farbami dať svoje myšlienky na plátno a do toho sa cítiť ako bohyňa v niečom krásnom. Mávaš aj ty takéto domáce rande sama so sebou len preto, lebo môžeš a chceš? Romantizovať si svoj život, urobiť si z neho tvoj obľúbený film. Lebo, prečo nie?

    Veľa ľudí si myslí, že všetko spodné prádlo, hlavne to pekné je kupované pre toho druhého, v mojom prípade muža, aby som sa mu páčila. Okej, aj áno, ale myslím si, že toto celé ponímanie spodného prádla čisto ako „darček“ pre partnera by už mohlo ustúpiť. Neberte ma zle. Milujem mužov, neviem si predstaviť život bez nich. Ten mužský princíp a logiku žena a aj tento svet potrebuje. Ale nemuselo by sa točiť okolo nich. Zaujímalo by ma, či si muži kupujú spodné prádlo podľa toho, či sa bude páčiť ich priateľke. 

 

astratex, spodné prádlo, sebaláska, podprsenka

Astratexe si už určite počula, je to eshop primárne s kvalitným spodným prádlom a aktuálne aj dámskymi plavkami. Ich ponuka je veľmi široká a každá z nás si tam nájde niečo, čo vyhovuje tvojim potrebám. Ja som sa vyhýbala objednávaniu spodnej bielizne online, pretože si to potrebujem vyskúšať. Astratex na to myslí a vždy môžeš tovar zadarmo do 30 dní vymeniť alebo vrátiť ak by ti niečo nesadlo. Všetko môžeš skúšať z pohodlia vlastného domu, bez toho, aby si prerobila na doprave.

     Ja som si vybrala dva krásne kúsky. Siahla som po bralette, pretože je to asi jediné, čo dokážem nosiť. Kvalitou to teda nie je to tvoja typická podprsenka z HM. Biela má po okrajoch silikónový pásik, ktorý na tele ani nie je cítiť, ale čipku pekne na prsiach drží bez toho, aby padala. Zapínanie má okrem tradičného aj hore za krkom, čo vie vytvoriť krásny detail pri tričku s odhaleným chrbtom. Oranžovú som si vybrala, lebo mi bolo jasné, ako krásne bude vyzerať na opálenom tele. Je prekvapivo pevná na to, že nemá žiadne vypchávky. Kostice, ale aj hrubší pás zaistí podporu aj pre väčšie prsia.

    Jediné, čo by som ti určite odporučila je poriadne sa premerať a ak si náhodou na tej vyššej hranici, tak určite si zober o číslo väčšiu veľkosť, aby si sa zaobišla zbytočnému vymieňaniu. Tým, že obe podprsenky sú veľmi pevné, nepočítala by som aj s tým, že sa ti v blízkej dobe roztiahnu.


astratex, spodné prádlo, sebaláska, podprsenka

astratex, spodné prádlo, sebaláska, podprsenka

astratex, spodné prádlo, sebaláska, podprsenka

Čo ty a spodné prádlo? Vyhráva u teba efektivita alebo vizuál? Alebo sa snažíš hľadať spojenie oboch v jednom?

Komentáre

  1. To je krásne :) Aj ja by som také chcela ale nikde u nás nemôžem nič také nájsť a s internetu sa bojím objednať, pretože sa bojím že mi nesadne.

    SUMMER ELEGANT VIBE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je moc krásné prádlo. U mě vyhrává pohodlí, ale zároveň to musí být krásné. A vybírám prádlo pro sebe, manžel má úplně jiný vkus, než já a stejně si vždycky koupím to, co se líbí mně.

    Simple living: Moje minimalistické líčení s přírodní dekorativkou

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože, to jsou krásné fotky a samozřejmě i kousky :) Ráda si vybírám spodní prádlo, které je pěkné a zároveň pohodlné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. You wondered "if men buy underwear based on whether their girlfriend will like it".
    I am a man and I buy women's underwear not because I wonder whether women will like it, but because I love how ladies panties look on me and how I feel when I am wearing it. But what good is it if nobody sees them? I DO want to know what women think of me what women think about ME IN MY PANTIES though!
    That is why I have taken photographs and videos of myself wearing women's underwear on my fashion blog Full Brief Panties and on my YouTube (misterpantybuns's channel) customer full brief panty modelling and review videos
    I released them into the PUBLIC DOMAIN (Labeled FREE for REUSE).
    Please feel free to publish and share them everywhere :D
    P.S.: I visited the ASTRATEX website link you provided and do like the Bavlnené sťahovacie nohavičky and the ASTRATEX Sťahovacie nohavičky Slimea (full briefs with inset lace trim)!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem krásne za každý jeden komentár.

Form for Contact Page (Do not remove)